Har I brug for ny hjemmeside?

Oprettet: 02.08.2023

Har jeres forening ingen hjemmeside? Eller har I måske en ældre en, som ingen rigtigt får holdt ved lige og som I betaler mange penge for?

Så kan løsningen måske være, at I i stedet bruger Foreningsportalen som hjemmeside, det er gratis og nemt at bruge.

Frivilligvest vil gerne hjælpe jer med at komme i gang, og de afholder infomøde d. 28/9 kl. 15.30 - 17, hvor I kan få hjælp til at lave jeres helt egen side. Ingen tilmelding, bare mød op i Ringkøbing-Skjern Kulturcenter, Ranunkelvej 1 i Skjern.

I linket her kan I se et eksempel fra Ringkøbing Garden på hvordan man kan lave sin hjemmeside på portalen. Der er både mulighed for billeder, links, kalender, kort osv. Og man kan selvfølgelig også linke op med sin Facebook-side og/eller tilmeldingsmodul.

Er du/I forhindret i at deltage i mødet i september, så kommer der et møde igen senere på året.