Mønsterbryderprisen

Mønsterbryderprisen hylder én person, en gruppe eller en forening der tør gå foran og gør noget andet end det sædvanlige og lader de gode idéer få luft under vingerne.
Prisen skal gå til ildsjæle der bryder mønstre og finder nye veje socialt, kulturelt, fysisk eller på anden vis – nogen der tør; udvikle, tænke kreativt og i et bredere perspektiv, afprøver ny tiltag og sætte gang i nye projekter. Ildsjæle der går innovativt foran og gør noget utraditionelt og ekstraordinært, som har positiv afsmittende virkning på andre.

Mønsterbryderprisen skal gå til én person, en gruppe eller en forening der inspirerer andre til at tænke og handle på tværs af etablerede normer, eller som i kraft af livsappetit og personlighed efterlader positive spor hos sine medborgere.

Ønsker du at indstille til Mønsterbryderprisen skal du udfylde skemaet herunder. Har du ikke et log-in til foreningsportalen kan du sende indstillingen i en mail til fritid@rksk.dk. Indstillingen skal indeholde en begrundelse for hvorfor vedkommende er en mønserbryder samt navn, adr, tlf. nr. og email på mønsterbryderen samt navn, tlf og email på indstilleren