Egeris Borgerforening

Egeris Borgerforening stammer tilbage fra 1949. I de tidlige år har foreningen stået for forskellige praktiske ting som f.eks. gadebelysningen i byen. I dag er det mere det sociale fællesskab og varetagelse af  grundejernes interesser  der er i højsædet. Vi har 4 faste arrangementer om året, hvor vi mødes og hygger os sammen, nemlig forårsklargøring omkring Møllehytten i april, Skt. Hans bål i juni, sommerfest i september og så tænder vi juletræet i november. Er du tilflytter til området er et medlemskab af foreningen en god måde at møde genboen på. Som medlem kan man leje Møllehytten til private arrangementer.

Egeris Borgerforening

Egeris Møllevej 4, Egeris

6920 Videbæk

Tlf.:  24456304