Skjern Gymnastikforening af 1916

Beskrivelse

Skjern Gymnastikforening af 1916 er en flerstrenget forening med 11 forskellige aktiviteter.

Aktiviteterne er selvstændige aktiviter med egne budgetter og regnskaber.

For yderligere information se hjemmesiden skjerngf.dk

Kontaktoplysninger

Skjern Gymnastikforening af 1916

Ranunkelvej 1-3

6900 Skjern

Tlf.:  20135030

Email:  skjerngymnastikforening@gmail.com

Hjemmeside:  skjerngf.dk

CVR nr.:  26653916

Aktiviteter

• Boksning/Kampsport/Karate (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Bowling (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Cykling/Mountainbike (MTB) (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • E-sport (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fitness/Styrketræning/Spinning (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Fodbold (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Gymnastik (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Håndbold (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)
  • Kajak/roning/Stand Up Paddle (SUP) (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud0 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.0 kr.
Andre tilskud kr.