Skjern GF Fitnessklub

SKJERN FITNESSCENTER

VELKOMMEN TIL EN VERDEN AF SUNDHED

INDIVIDUEL TRÆNING ELLER HOLD

Skjern Fitnesscenter sørger for indbydende rammer i form af lyse lokaler og træningsmaskiner, hvor der er mulighed for kredsløbstræning, styrketræning, cirkeltræning og holdtræning.

Skjern Fitnesscenter har tilknyttet personale og friviliige, der gerne besvarer spørgsmål vedrørende tilmelding og din træning. Derudover er der instruktører, der varetager holdtræning.

Der er mange muligheder for træning i Skjern Fitnesscenter. Vores hold spænder vidt, og vi lægger vægt på at tilbyde hold på forskellige niveauer, så du bliver udfordret tilpas.

Du kan også få tilrettelagt et individuelt træningsprogram af personalet i Skjern Fitnesscenter, som passer til dit behov og dine mål. Vi anbefaler, at du ved indmelding får en tid til en kort snak om forventninger og vejledning/ instruktion om din træning. Dette for at du opnår dine mål uden skader.

Skjern Fitnesscenter har tilknyttet en fysioterapeut, der gerne besvarer spørgsmål og hjælper dig godt i gang med din træning.

Kontaktoplysninger

Skjern GF Fitnessklub

Oldagervænget 21

6900 Skjern

Tlf.:  22198046

Email:  ke@skjern-net.dk

Hjemmeside:  https://www.rskulturcenter.dk/fitness

CVR nr.:  32490379

Aktiviteter

• Fitness/Styrketræning/Spinning (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede, Psykisk sårbare)

Kort

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud25740 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.163440 kr.
Andre tilskud kr.