Tarm Billardklub 2000

er en af Vestjyllands mest aktive billardklubber.

Velkommen til Tarm Billardklub 2000.

Tarm Billardklub 2000 er en aktiv billardklub, og vi råder over dejlige lyse lokaler med god plads til at udfolde sig. Vi har 3 gode billardborde, et pænt køkken og cafeområde samt toiletter og et rygerum.

Vi har til huse på adrssen Skolegade 13A, kld, 6880 Tarm. Som det fremgår er vores adresse i kælderetagen, hvilket betyder, at det kan være forbundet med vanskeligheder at komme i klubben, hvis man ikke kan klare at forcere de 8 trappetrin.

Billardsporten er en god og dejlig vintersport, men billard kan spilles med stor glæde hele året rundt. Billardsporten er en meget velegnet sport for både kvinder og mænd, hvor man kan spille sammen og mod hinanden uden hensyntagen til køn og alder.

I Tarm Bilardklub spiller vi keglebillard.

Du kan få et gratis medlemsskab i 3 måneder. Hvis du ønsker dette - eller i det hele taget ønsker at blive introduceret til billardspillet - kan du rette henvendelse til klubbens

• turneringsleder Vagn Jørgensen pr. telefon 40 24 43 81 eller til
  • kasserer/ sekretær Lars Orehøj - enten pr. telefon 20 23 16 59 eller pr. mail:  tbkkasseren@gmail.com.

De hjælper dig gerne til rette. Som prøvemedlem i klubben, kan du låne udstyr i klubben uden betaling.

For at få udleveret en nøgle til klubben, skal man være betalende medlem.

Tarm Billardklub 2000 er en nøgleklub. Medlemmerne har adgang til klubben 24/7. Lokalerne benyttes hver dag af medlemmerne - for det meste såvel om dagen som om aftenen. Alle bidrager til orden og ryddelighed i klubben.

Tarm Billardklub 2000 har pr. 14. september 2023 ialt 44 medlemmer.

Kontingentet pr. år udgør i øjeblikket 1.200,00 kr, der opkræves halvårsvis med 600,00 kr. forud for 1. halvår pr. 1. januar og  med 600,00 kr. forud for 2. halvår pr. 1. juli.

Ungdomsspillere imellem 13 - 18 år betaler et kontingent på 600,00 pr. år. Dette kotigent betales også halvårligt forud.

Drikkevarer: Kaffe og te er gratis, men du må selv stå for at brygge det. Du kan også købe forfriskninger.

Rygning: Vi har også plads til rygere, men der må ikke ryges i lokalerne - bortset fra i et specielt indrettet rygerum, hvortil døren hele tiden skal holdes lukket og ventilationen skal køre.

Vedtægterne hænger på opslagstavlen i klubben.

Reglerne for billardspil hænger på opslagstavlen i klubben. Du kan også finde reglerne på internettet ved at søge på: Regler for keglebillard.

Turneringer:

Eksterne turneringer i VBU-regi (Vestjysk Billardunion):

• 1 hold deltager i VBU-serien
  • 1 hold deltager i serie 1
  • 1 hold deltager i serie 2
  • 2 hold deltager i serie 3
  • 6 hold deltager i pensionistturneringen.
  • For at deltage i disse turneringer betales der en startlicens på kr. 200,00 pr. år.

Turneringskampene i sæsonen 2023/24 spilles i perioden medio september 2023 til og med ca. 1. uge i april 2024

Interne turneringer og arrangementer hen over året:

• Sommerturneringen: Spilles hvert år i perioden april - august.
  • Efterårscup: Spilles normalt hvert år sidst i oktober.
  • BN-cup: Spillers hvert år løbende fra 1. april - 1. marts.
  • Klubmesterskabsturneringen: Spilles hvert år fra medio september til 1. marts.
  • Bank-cup: Spilles hvert år fra medio september til 1. marts.
  • Julesjov: Bliver afholdt hvert år primo december. Ved dette arrangement spilles der også billard, men med alternative spil så som terningspil og skomager. Denne aften bliver der også spillet dart.

For at deltage i turneringerne og arrangementerne skal man være betalende medlem - altså have betalt kontingent.

Kontaktoplysninger

Tarm Billardklub 2000

Skolegade 13A, kld.

6880 Tarm

Tlf.:  23937770

Email:  thomas.kongsted@tbmail.dk

Hjemmeside:  TBK2000.dk

CVR nr.:  33210531

• Billard (Børn og unge, Voksne, Seniorer (+60), Handicappede)

Kort

Det Sker

Tilskudsregnskab

Pulje kr.
Aktivitetstilskud65 kr.
Beregnet lokale tilskud indev. år.53550 kr.
Andre tilskud kr.