Spjald KFUM og KFUK

KFUM og KFUK i Spjald er en kristen børne- og ungdomsorganisation, der gennem aktiviteter og samvær forkynder evangeliet om Jesus Kristus.

Vores teenafdeling, kaldes Teentræf og er for alle unge fra 6.-8. klasse. Vi mødes hver mandag aften kl. 19.30-21.30 på KFUM. Der kan ske alt mellem himmel og jord – hygges, spilles, spises, tumles, leges, grines…... Nogle gange er vi også lidt mere eftertænksomme!!! Vi snakker om tekster fra bibelen og dagligdags emner, som rører sig lige nu. Engang imellem tager vi på weekendtur, bowler, slår rekorder, cykler på skinnecykler eller laver noget andet vildt!

Vores familiearbejde er i samarbejde med Fredagsklubben og kaldes Familieaften med Spræl. Det er for børnefamilier og ALLE er velkommen . Vores motto er: "Mærk samværet i familien og med andre familier". Vi mødes 6 gange om året, hvor vi spiser aftensmad sammen, hører en bibelhistorie og har en aktivitet.

Spjald KFUM og KFUK

Hovedgaden 18

6971 Spjald

Tlf.:  24 22 48 80